
Världsunikt forskningssamarbete är äntligen igång
Den 4 januari 2025 startade vi igång SHL och Handelshögskolan i Stockholms Center for Wellbeing, Welfare and Happiness nya, världsunika forskningssamarbete!Med hockeyns kraft att skapa gemenskap och engagemang vill vi förstå och ta till vara på hur SHL och klubbarnas verksamheter, supporterskap och samhällsengagemang påverkar välmående och välfärd, både för individer och samhället i stort.
Varför sponsring är nyckeln till framgång
Klipp från Sponsoreffektdagen där Andreas Åkerling från Upplevelseinstitutet pratar om kraften i sponsring. Från Sponsoreffektdagen 2022.

Associationseffekter i praktiken – hur samarbeten driver varumärkeseffekt
Se BRIS och KappAhl prata om associationseffekter i praktiken. Från Sponsoreffektdagen 2023.

BK Häckens arbete med att stärka partnereffekter
Se Thomas Anderson från BK Häcken förklara hur de lyckats skapa högre likeability för sina partners genom att förändra sitt egna grafiska uttryck. Från Sponsoreffektdagen 2023.

Kontakta oss för mer information
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att maximera effekten av dina idrottsevenemang? Tveka inte att nå ut till oss för en personlig konsultation.



